Chatforma is a chat-based marketing platform
Înapoi cu mine zorzia de data aceasta te invit să treci în revistă un proiect interesant care te va conduce la următorul tău succes.
https://www.chatforma.com/
Despre Chatforma
Chatforma este o etapă de promovare bazată pe discuții care vă ajută să construiți chatbot fără codificare. Indicați sloganuri pentru ca chatbot-ul să le perceapă, apoi, în acel moment, atrageți, prindeți și direcționați clienții potențiali care se apropie. Fragmentați clienții în mod natural, apoi, în acel moment, faceți și trimiteți buletine personalizate și diferite corespondențe. Oferiți clienților butoane de traseu în interfața de discuții, apoi, în acel moment, afișați expoziții de articole, structuri de solicitare și înscrieri de ocazie. În consecință, primiți notificări pentru cereri noi și alte activități ale clienților. Adunați criticile cu studii și sondaje, apoi, în acel moment, salvați și reacțiile la produse în documentele CSV. De fapt, puteți îndruma clienții versatili către cel mai apropiat magazin folosind geolocalizarea.
Făcând chatboți pe scena Chatforma, oferiți un răspuns pentru două dintre principalele întreprinderi comerciale:
Obțineți clienți noi mai puțin costisitoare
Menține clienții actuali cu atât mai mult succes
Chatforma are tot ceea ce vrei cu adevărat pentru a executa un chatbot în procesele tale de afaceri
Structuri: Adunați informații despre clienți într-o manieră agreabilă pentru ei, preluați comenzi, înregistrați clienții sau prezentați de ansamblu potențiale
Ia notă: primiți avertismente programate de la bot despre comenzi noi și alte activități ale clienților
Trimiteți e- mailuri
gratuite către mai mulți clienți. Nu contează ce bază: 100 sau 100.000 de indivizi.
Liste de clienți: Distribuiți clienții și efectuați tranzacții în diferite situații.
Little Landings: faceți o captură puternică a liderului cu promovarea desemnată.
Tag-uri de inteligență creată de om: antrenează-ți roboții să înțeleagă limba pe care o vorbesc clienții tăi.
Schimburi în Bots: Oferiți clienților șansa potențială de a vorbi cu un expert în direct chiar în interiorul chatbot-ului.
Afișări: faceți o tribună încântătoare a mărfurilor în interiorul botului.
Echipa Chatforma continuă să se miște conform aranjamentului stabilit și de acum a terminat cu treaba stabilită pentru februarie 2022. Mai exact, lansarea botilor Instagram. În termen de 90 de zile, vom oferi propriul dosar al susținătorului financiar. Și, în plus, se execută un efort de promovare pentru a extinde recunoașterea acordului public.
Statistici de marketing prin mesaje
Numărul simplu de clienți Facebook Messenger de la lună la lună este uimitor. Investigați alte detalii publicitare care fac din această etapă un canal puternic de promovare.
1,3 miliarde de persoane folosesc Facebook Messenger în mod constant
Aproximativ 18% dintre adulți folosesc aplicații de informare pentru a solicita servicii pentru clienți de la dealerii online, în timp ce 43% dintre tinerii de douăzeci până la treizeci de ani folosesc aceste aplicații pentru a explora articole.
Clienții Facebook Messenger trimit 8 miliarde de mesaje în mod constant.
Începând cu 2018, au fost creați 300.000 de boți pentru Facebook Messenger.
CTR și ratele de deschidere pentru Facebook Messenger sunt surprinzătoare.
Conform lui Neil Patel, rata de deschidere ajunge la 88% și CTR - 56%. Paturi deschise urmărite medii de până la 90% și un CTR normal de 20%. (surse:
Perspectivele de mai sus arată că curierii sunt un dispozitiv extraordinar pentru a crește angajamentul clientului, deoarece rata normală de deschidere a e-mailului în toate întreprinderile ajunge doar la 16%, în timp ce un CTR reprezintă doar 7%. Contrarând acest lucru cu detaliile publicitare prin curier, ați putea crede că e-mailul ca canal de promovare nu este deocamdată de succes, dar nu aceasta este situația.
Chatbot
La nivelul cel mai esențial, un chatbot este un program pentru computer care reproduce și procesează discuțiile umane (fie compuse, fie vorbite), permițând oamenilor să se asocieze cu gadgeturi computerizate ca și cum ar vorbi cu un individ autentic. Un chatbot este un produs sau un program pentru computer care reproduce discuția umană sau „gab” prin comunicații text sau vocale. Clienții atât în condiții business-to-shopper (B2C) cât și business-to-business (B2B) folosesc treptat ajutoarele de la distanță chatbot pentru a face față sarcinilor simple. Chatforma este o etapă de prezentare bazată pe vizite, care vă ajută să construiți chatbot-uri practic fără codificare. Indicați sloganuri pentru ca chatbot-ul să le perceapă, apoi, în acel moment, atrageți, prindeți și direcționați clienții potențiali care se apropie.
Cea mai mare etapă de chatbot din CSI. Construiește, interfață și supraveghează chatbot-uri Telegram, Facebook, VK și Viber fără codare. Asistăm organizațiile să se aventureze într-un mod recent de publicitate prin curier și să depășească concursul cu clienți potențiali mai puțin costisitoare, rate mai mari de transformare și întreținere mai bună a clienților. Grupul Chatforma continuă să se miște conform aranjamentului stabilit și de acum a încheiat responsabilitatea stabilită pentru februarie 2022. Mai exact, lansarea botilor Instagram. În termen de 90 de zile, vom oferi propriul dosar al susținătorului financiar. În plus, se face un efort de promovare pentru a crește gradul de recunoaștere a propunerii publice.
Informații oficiale de contact
autor : zorzia
Bitcointalk: https://bitcointalk.org/index.php?action=profile;u=2283026
Portofel BSC : 0xBBE79c7dcEca5C7Fecb7adb6CB946F70fF936B7a
Messenger Marketing este actul de utilizare a aplicațiilor portabile de vorbire pentru a lucra cu afaceri și pentru a se asocia cu posibilități și clienți. Utilizează etape de informare versatile precum Facebook, Telegram, WhatsApp sau WeChat pentru a ajunge la piața obiectivă.
Messenger Marketing oferă o modalitate simplă, avantajoasă și rapidă pentru organizații de a ajunge la un număr mare de indivizi de oriunde de pe planetă. Organizațiile trimit mesaje publicitare în orice structură, inclusiv mesaje, înregistrări, sunete și imagini sau setează roboți. Clienții, astfel, realizează ce vinde o anumită marcă și cumpără articolele sau administrațiile promovate. Când sunt realizate cu acuratețe, metodologiile de marketing Messenger dezvoltă în continuare asocierile cu clienții și ridică oferte.
Messenger Marketing oferă o modalitate simplă, avantajoasă și rapidă pentru organizații de a ajunge la un număr mare de indivizi de oriunde de pe planetă. Organizațiile trimit mesaje publicitare în orice structură, inclusiv mesaje, înregistrări, sunete și imagini sau setează roboți. Clienții, astfel, realizează ce vinde o anumită marcă și cumpără articolele sau administrațiile promovate. Când sunt realizate cu acuratețe, metodologiile de marketing Messenger dezvoltă în continuare asocierile cu clienții și ridică oferte.
Despre Chatforma
Chatforma este o etapă de promovare bazată pe discuții care vă ajută să construiți chatbot fără codificare. Indicați sloganuri pentru ca chatbot-ul să le perceapă, apoi, în acel moment, atrageți, prindeți și direcționați clienții potențiali care se apropie. Fragmentați clienții în mod natural, apoi, în acel moment, faceți și trimiteți buletine personalizate și diferite corespondențe. Oferiți clienților butoane de traseu în interfața de discuții, apoi, în acel moment, afișați expoziții de articole, structuri de solicitare și înscrieri de ocazie. În consecință, primiți notificări pentru cereri noi și alte activități ale clienților. Adunați criticile cu studii și sondaje, apoi, în acel moment, salvați și reacțiile la produse în documentele CSV. De fapt, puteți îndruma clienții versatili către cel mai apropiat magazin folosind geolocalizarea.
Făcând chatboți pe scena Chatforma, oferiți un răspuns pentru două dintre principalele întreprinderi comerciale:
Obțineți clienți noi mai puțin costisitoare
Menține clienții actuali cu atât mai mult succes
Chatforma are tot ceea ce vrei cu adevărat pentru a executa un chatbot în procesele tale de afaceri
Structuri: Adunați informații despre clienți într-o manieră agreabilă pentru ei, preluați comenzi, înregistrați clienții sau prezentați de ansamblu potențiale
Ia notă: primiți avertismente programate de la bot despre comenzi noi și alte activități ale clienților
Trimiteți e- mailuri
gratuite către mai mulți clienți. Nu contează ce bază: 100 sau 100.000 de indivizi.
Liste de clienți: Distribuiți clienții și efectuați tranzacții în diferite situații.
Little Landings: faceți o captură puternică a liderului cu promovarea desemnată.
Tag-uri de inteligență creată de om: antrenează-ți roboții să înțeleagă limba pe care o vorbesc clienții tăi.
Schimburi în Bots: Oferiți clienților șansa potențială de a vorbi cu un expert în direct chiar în interiorul chatbot-ului.
Afișări: faceți o tribună încântătoare a mărfurilor în interiorul botului.
Echipa Chatforma continuă să se miște conform aranjamentului stabilit și de acum a terminat cu treaba stabilită pentru februarie 2022. Mai exact, lansarea botilor Instagram. În termen de 90 de zile, vom oferi propriul dosar al susținătorului financiar. Și, în plus, se execută un efort de promovare pentru a extinde recunoașterea acordului public.
Cum funcționează messenger marketing?
Marketingul prin mesagerie permite unei companii sau agenților de publicitate web să cumpere clienți pentru misiunile lor într-o aplicație de informare, de exemplu, Facebook Messenger sau Telegram, prin intermediul gadgeturilor de pe site. Când o posibilitate sau un client a cumpărat, o companie poate trimite mesaje de prezentare precum imagini, înregistrări, GIF-uri sau poate vorbi cu clienții printr-o vizită live. Agenții de publicitate pot trimite o tehnică de prezentare prin curier cu SendPulse prin simpla creare a unei înregistrări.
Marketingul prin mesagerie permite unei companii sau agenților de publicitate web să cumpere clienți pentru misiunile lor într-o aplicație de informare, de exemplu, Facebook Messenger sau Telegram, prin intermediul gadgeturilor de pe site. Când o posibilitate sau un client a cumpărat, o companie poate trimite mesaje de prezentare precum imagini, înregistrări, GIF-uri sau poate vorbi cu clienții printr-o vizită live. Agenții de publicitate pot trimite o tehnică de prezentare prin curier cu SendPulse prin simpla creare a unei înregistrări.
Statistici de marketing prin mesaje
Numărul simplu de clienți Facebook Messenger de la lună la lună este uimitor. Investigați alte detalii publicitare care fac din această etapă un canal puternic de promovare.
1,3 miliarde de persoane folosesc Facebook Messenger în mod constant
Aproximativ 18% dintre adulți folosesc aplicații de informare pentru a solicita servicii pentru clienți de la dealerii online, în timp ce 43% dintre tinerii de douăzeci până la treizeci de ani folosesc aceste aplicații pentru a explora articole.
Clienții Facebook Messenger trimit 8 miliarde de mesaje în mod constant.
Începând cu 2018, au fost creați 300.000 de boți pentru Facebook Messenger.
CTR și ratele de deschidere pentru Facebook Messenger sunt surprinzătoare.
Conform lui Neil Patel, rata de deschidere ajunge la 88% și CTR - 56%. Paturi deschise urmărite medii de până la 90% și un CTR normal de 20%. (surse:
Perspectivele de mai sus arată că curierii sunt un dispozitiv extraordinar pentru a crește angajamentul clientului, deoarece rata normală de deschidere a e-mailului în toate întreprinderile ajunge doar la 16%, în timp ce un CTR reprezintă doar 7%. Contrarând acest lucru cu detaliile publicitare prin curier, ați putea crede că e-mailul ca canal de promovare nu este deocamdată de succes, dar nu aceasta este situația.
Chatbot
La nivelul cel mai esențial, un chatbot este un program pentru computer care reproduce și procesează discuțiile umane (fie compuse, fie vorbite), permițând oamenilor să se asocieze cu gadgeturi computerizate ca și cum ar vorbi cu un individ autentic. Un chatbot este un produs sau un program pentru computer care reproduce discuția umană sau „gab” prin comunicații text sau vocale. Clienții atât în condiții business-to-shopper (B2C) cât și business-to-business (B2B) folosesc treptat ajutoarele de la distanță chatbot pentru a face față sarcinilor simple. Chatforma este o etapă de prezentare bazată pe vizite, care vă ajută să construiți chatbot-uri practic fără codificare. Indicați sloganuri pentru ca chatbot-ul să le perceapă, apoi, în acel moment, atrageți, prindeți și direcționați clienții potențiali care se apropie.
Cea mai mare etapă de chatbot din CSI. Construiește, interfață și supraveghează chatbot-uri Telegram, Facebook, VK și Viber fără codare. Asistăm organizațiile să se aventureze într-un mod recent de publicitate prin curier și să depășească concursul cu clienți potențiali mai puțin costisitoare, rate mai mari de transformare și întreținere mai bună a clienților. Grupul Chatforma continuă să se miște conform aranjamentului stabilit și de acum a încheiat responsabilitatea stabilită pentru februarie 2022. Mai exact, lansarea botilor Instagram. În termen de 90 de zile, vom oferi propriul dosar al susținătorului financiar. În plus, se face un efort de promovare pentru a crește gradul de recunoaștere a propunerii publice.
Tokenomics
Dezvoltăm acest ecosistem pentru așezări mai eficiente și mai ieftine, am creat propria noastră monedă internă bazată pe blockchain numită C-BOT (CBT), care poate fi folosită ulterior pentru a plăti pentru serviciile companiei. Tokenul CBT va apărea pe schimburile de criptomonede și, pe măsură ce compania crește, prețul său va crește doar. Pentru deținătorii acestei monede vor exista avantaje și privilegii speciale.
Parametrii totali de emisie și distribuție a jetoanelor CBT
După pre-vânzarea CBT, începe listarea pe cripto-bursa. Inițial, va exista listare pe bursa descentralizată PancakeSwap, apoi licitarea pe bursele centralizate precum Gate, Mexc, Huobi și Bithumb. Scopul principal este plasarea pe schimbul cripto Binance. Primele perechi de tranzacționare: CBT/BTC; CBT/BNB CBT/USDT. Apoi vor fi adăugate mai multe perechi.
Dezvoltăm acest ecosistem pentru așezări mai eficiente și mai ieftine, am creat propria noastră monedă internă bazată pe blockchain numită C-BOT (CBT), care poate fi folosită ulterior pentru a plăti pentru serviciile companiei. Tokenul CBT va apărea pe schimburile de criptomonede și, pe măsură ce compania crește, prețul său va crește doar. Pentru deținătorii acestei monede vor exista avantaje și privilegii speciale.
Parametrii totali de emisie și distribuție a jetoanelor CBT
După pre-vânzarea CBT, începe listarea pe cripto-bursa. Inițial, va exista listare pe bursa descentralizată PancakeSwap, apoi licitarea pe bursele centralizate precum Gate, Mexc, Huobi și Bithumb. Scopul principal este plasarea pe schimbul cripto Binance. Primele perechi de tranzacționare: CBT/BTC; CBT/BNB CBT/USDT. Apoi vor fi adăugate mai multe perechi.
Informații oficiale de contact
Facebook : https://www.facebook.com/chatforma/
Canal Telegram: https://t.me/chatforma
Telegram Bot: https://t.me/chatformabot
Discord: https://discord.gg/CSEYeYJ3Yv
Bitcointalk: https://bitcointalk.org/index.php?action=profile;u=2283026
Portofel BSC : 0xBBE79c7dcEca5C7Fecb7adb6CB946F70fF936B7a
Tidak ada komentar: